Lähtekoht #1: Petronio Associates

Täna võtsin kätte ja otsustasin teha tutvustavate artiklite seeria üliolulistest loovagentuuridest, kes seisavad enamike luksus- ja eksklusiivbrändide identiteetide, pakendite ning kampaaniate taga. Kooslustest, kelle tööd meid igal hooajal ahhetama panevad, kuid kelle identiteet keskmisele moefanaatikule enamasti teadmatuks jääb. Geeniustest, kes loksutavad paika iga typeface’i parfüümipudelil, kes genereerivad valmis kampaaniashoodi fotoidee või kes seisavad salamisi sinu lemmikajakirja ilmumise eest. Tasub teada.

Kui sulle meeldib Prada, A.P.C, Comme Des Garçonsi parfüümid, YSL ja kõik see, mis toimub nende moeloomingu ümber, pakend, milles nad end sulle müüvad, siis tuleb teha esimene peatus sellise agentuuri juures nagu Petronio Associates.

Petronio Associates, endise nimega Work In Progress on legendaarne loovallikas asukohaga Pariisis, mis sai alguse 1994. aastal kahest isikust: Ezra Petronio’st and Suzanne Koller’ist. Agentuur pakub oma päris suursugusele klientuurile nii reklaami- kui disainiagentuuri teenust, kujundades pakendeid, tooteid, luues visuaalset identiteeti ning näidates brändidele kätte õige loovsuuna. Nende pikaajalisteks klientideks on (lisaks eelmainitutele) Chanel, Chloé, Colette kaubamaja, Jil Sanderi parfüümiliin, Louis Vuitton, Miu Miu, Pirelli, Pucci, Sony Ericsson. Nüüd täpsemalt sellest, mis on eriti hea.

Petronio Associates annab välja (pingeline trummipõrin) meie kõigi lemmikut, kõvakaanelinelist ajakirja Self Service, mis ilmutab end kaks korda aastas! Self Service on Industrie‘ kõrval üks mu lemmikutest, kuna keskendub tavapärase ilutsemise, runway observeerimise, kollektsioonide lahkamise ja uute talentide jälgede ajamise kõrval sellele, mis moetööstuses eneses toimub ning mida seal ringi toimetavad inimesed asjast üldse arvavad. Paaniliselt uusi trendirisoome peilides pööratakse tähelepanu mootorile, mis kogu süsteemi edasi lükkab. Köitev sisu üksi ei tee muidugi asja. Self Service’i kaas tõmbab alati pilku. Panen viimase numbri sirvimiseks.

Järgmiseks laon näiteid sellest, miks Petronio Associates mulle väga meeldib. Identiteet, pakendid ja kampaaniad. Pildid otse nende portfoliost.

1. CdG parfüümid kuni 2000. aastate alguseni. Viimane vaakumpakend koos nukuga on mul olemas ja ära visata ei raatsi.

2. A.P.C

3. Chaneli Noir Obscur kampaania

Ja Chaneli veel

4. Prada

5. Sony Ericsson Pureness kampaania

6. Yves Saint Laurent



Your comment here

Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com