Happy Socks on maandunud!

Nüüd on see siis käes. Happy Socks on ametlikult kanda kinnitanud Eestis ja ei kavatse siit enam kusagile liikuda. Tublid Triwa poisid ja tüdrukud on selle kõige eest absoluutselt vastutavad. Ilma pikema jututa saad oma sokikollektsiooni täiendada Siisonis (kes müüb ainsana full reindži), täna avatavas uues Reedes ning Iconi poodides.

Nüüd jätkan pikema jutuga. Mida ma sokin ja mis see Happy Socks on? Rõõmsate sokkide taga on kaks vinget Rootsi venda. Endine reklaamiagentuuri boss Mikael Söderlindh ning graafiline disainer Viktor Tell, kes on nüüd Happy Socksi loovjuht. Idee käsitleda selliseid igavaid asju nagu sokid sellise põneva asjana nagu disainiese tekkis neil täiesti tühjast kohast. Nimelt Stockholmis asuva korteri köögipõradal ühel järjekordsel sombusel 2008. aasta aprillilõunal. Ideel oli jumet, võttes arvesse, et üks keskmine inimene ostab aastas 12 kuni 14 paari sokke. Ja sihtgrupp on meeletu: 7 miljardit inimest!

Järgmise sammuna võeti õlale väike tengelpung ning suunduti itta tootjat otsima. “Mis mõte on toota lastesokke täiskasvanutele?!” oli esimene reatsioon, mille otsa nad Lähis-Idas komistasid. Lõpuks, põhjustades ühtlasi ka tootjafirma omaniku põlvkonnavahetuse, said nad Türgis valmis oma esimesed mitukümmend tuhat sokipaari ning suundusid tagasi läände üheaegselt Opening Ceremonyt ning Barneyst ära moosima. Plaan läks jabura kergusega läbi ning 4 aastat hiljem müüakse rõõmsaid sokke ligi 50 riigis, Happy Socksi CV-s on muljetavaldav hulk collabe (näiteks Keds, Wood Wood, Opening Ceremony jne) ning brändi omanikud reisivad riigist riiki,  jutlustades konverentsidel, milline jõud on lihtsal heal ideel.

Sama tegid tüübid näiteks selle aasta märtsikuus Tallinnas, kus mul tekkis kinnisidee Viktor Tellilt paar head sõna välja pressida. Juhtuski nii, et tüüp andis mulle miniintervjuu, mida saate siinsamas silmadega õgida. Enne nunnu pildike, mille Viktor mulle saatis.

Hei Viktor! Kehastun nüüd korraks Happy Socksi esimeseks tootjakandidaadiks ja küsin: “Kust tuli selline poologar idee hakata tootma laste sokke täiskasvanutele”?

V: Ühel pühapäeval istusime hunniku sõpradega maha ja märkasime, et olime kõik jalga pannud jaburalt värvilised sokid. Noh, et kompenseerida õues valitsevat hallust. Ja äkki kerkis vestlusest nimi Happy Socks. Hakkasin kavandeid joonistama ja registreerisin veebilehe ära kohe, kui olin sellest ideest Mikaeliga rääkinud. Tema oskus neid äriasju ajada viis meid juba 4 nädala pärast firma asutamise ning 60 000 soki tellimuse sisseandmiseni!

Mis olid teie põhimõtted brändi loomisel?

V: Oli vaid üks ja ainus keskne mõte. Me tahtsime teha midagi, mis teeks meid endid õnnelikuks ning tooks omakorda naeratuse teiste inimeste nägudele, õigemini, panna nende jalad naeratama.

Kuidad teil õnnestus nii lihtsalt Barneys ja Opening Ceremony ära rääkida? 

V: Naljakas mõeldagi, aga me olime esimesed, kes pöörasid reaalselt tähelepanu täiesti unustatud tootele/riideesemele kogu moetööstuses. Selline segmendi positsioneering nagu meil, oli kindlasti nii Barneyse kui OC jaoks positiivne šokk.

Milline on kõige kentsakam seik Happy Socksi loos?

V: Oh neid on olnud nii palju. Juba mõte sellest, et me oleme “tühipaljaste” sokkide pärast pidanud reisima igasse maailma nurka, paneb mind aeg-ajalt omaette naeru kihistama.

Milline on Sinu Happy Socksi lemmikkollaboratsioon?

V: Eks nad kõik on olnud omamoodi ägedad. Viimane koostöö Manish Auroraga on paras värviplahvatus.

Kas Happy Socksi tulevikus on kohta ka mõnele muule tootele?

V: Me usume, et me peaks fokusseeruma ainult ühele asjale ja tegema seda superhästi. Meie fookus on sokid!

Milline on Sinu nõuanne nendele, kes tahavad ühel päeval alustada oma moebärndiga?

V: Ole valmis töötama sõna otseses mõttes 24/7. Ja siis veel natuke.

Mida sa üldse tänapäeva moetööstusest arvad? 

V: Ma arvan, et selles sektoris on põnev töötada, kuid ma ei ole eriline moehuviline ning ei hoia end asjadega kursis. Oma sokkidega oleme täpselt piiri peal ja ma usun, et me saame osa parimast moetööstuse osast.

Lõpetuseks, millel või kellel peaks Rootsis silma peal hoidma? Muidugi peale Happy Socksi.

V: Mulle kohutavalt meeldib selline bränd nagu Our Legacy.

Olgu siin lõpus ka tänatud Siison ja Triwa, kes korraldasid eile rohkem kui mõnusa sokipeo Paaris Veinis ning Helene Vetik, kes loosis mulle täiesti kogemata Happy Socksi ja Manish Arora collabi kinkepakikese.

Kaadritagune video Happy Socksi ja Manish Arora jõulukampaania tegemisest.

Happy Socks X Opening Ceremony

Happy Socks X Keds



Your comment here

Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com