Mentos Fresh Filter

Elumerelainetes supeldes ning ajutiselt sügavamale avamerele triivides võib tekkida küsimus “Oot-oot, mis maailmas nagu prae-gu toimub?” või siis “Mis on uus planking?” või siis “Mis on nagu hetkel teema või nii?”. Reklaami- või misiganesagentuuris töötades võib tekkida jälle küsimus “Oh pagan, kust ma selle-ja-selle kampaania jaoks Facbeooki mängu idee välja imen?” või siis “Argh, klient tahab midagi poppi ja ägedat, aga mis on POP ja ÄGE?” Nii on ja nii jääb, sest kõigega pidevalt kursis püsida ei ole võimalik. Meedia-šmeedia poolt supermultitaskeriks tituleerituna võin anda topeltgarantii, et ei ole võimalik.

Aga abi tuleb täpselt sealt, kust üldse seda oodata ei oska – Mentoselt. BBH London on neile valmis treinud veebiveidruste platvormi, kus kõik värskusehuvilised saavad kontenti tekitada ja hinnata – fresh or not fresh. Superkangelasputukad, vihmas kiikumine, superkeskendunud kass – kas sina oled juba asjaga kursis? Tegelikult on see väga tore vidin, mis on ühtlasi ka engaging brändilubaduse (stay fresh) pikendus. Lootus on, et fiidi tuleb korralikult.

Veidi sisu ja märtsikuise platvormi lansseerimise klippe:



Your comment here

Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com