Myspace is back

Et keegi uudisest ilma ei jääks, lansseerib Myspace 20 miljonit dollarit maksva “hei,hei, me oleme päriselt tagasi ja ilma suure S-ita” kampaania, mille esimene TVC jõuab täna teleekraanidele. 20 miljonit sisaldab ka Pharrell Williams, DIIV-i, Sky Ferrerat, Erin Wassonit, Ciarat ja teisi, kes valges kuubikus pöörase kiirusega asju lõhuvad ning ringi laamendavad. Kõik popkultuuri olulisemad näod on kiirelt pooleteise minuti sisse pressitud, justkui öeldes, et Myspace pole enam koledaid GIFe ja värvilisi fonte sisaldav elu ja surma vahel vaakuv kustomiseerimisparadiis, vaid kena, sleak, pop, justkui ios7. Käivad ka jutud, et Myspace on nüüd otseselt suunatud creative industry asjapulkadele. Tere lugu küll, aga ma muutun alati skeptiliseks, kui mingit ideed üritatakse suure celebide-armeega üle külvata. We’ll wait and see.

Klipi režissöör on legendaarne Ryan McGinley.



Your comment here

Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com