#TheMoreTheMerrier

Reklaamiagentuurides on käes jõuluhulluse viimane nädal. Olles eelnevalt nüristanud oma ajurakke jõulukinkide osakonnas, üritades välja nuputada seda kõige veidramat, meeldejäävamat ja kõike-korraga-ütlevamat kinki, mida kliendid saaks omakorda (ja oma logoga)  koostööpartnerile ja töötajale saata, on kätte jõudnud tasumise aeg. Idee poolest peaks praegu agentuuride poole teel olema lõputud muffini-, veini- ja juustuveokite kolonnid, millega toimetatakse kohale omakorda klientide jõulusoovid oma südameagentuurile. Aga see pole veel päriselt lõpp. Disainerid järavad ühe suupoolega muffinit ja vorbivad muffinivaba käega salakinke, mida agentuuri nimel internetiavarustesse või klientidele saata. Et parim sõna jääks ikka peale. Omamoodi tasemetöö, millega loodetakse löövuse kategoorias mõtteline muna või lõvi koju tuua. Ja nii terves maailmas.

Selle kingisõja parimad viljad hakkavad vaikselt pinnale ujuma. Minu valik on alati Publicis Groupe‘i jõulutervitused, kus CEO Maurice Lévy seikleb kõikvõimalikes hullustes. Eelmisel aastal kehastus prantslane inim-Youtube’iks, kes reageeris igale nupuvajutusele…inimlikult. Võin juba ette öelda, et video skipimise üle ta eriti õnnelik ei olnud…

Sel aastal rõhutakse rohkem kvantiteedile. Jõulutervituse nimi on #TheMoreTheMerrier ning nagu see reedab, ilmselgelt, sõltub videos toimuv selle vaatajate hulgast. Ei, mitte selles, palju inimesi samal ajal oma arvutiekraane passib, vaid sõna otseses mõttes sellest, kui palju inimesi suudab ühe veebikaamera ette koonduda. Selle  jaoks kirjutati isegi eraldi algoritm, mis suudab nägusid tuvastada. Sellest on saamas juba aastalõputervituste kullastandard.

PS: Üksikute südamete klubi esindajatele on välja mõeldud ka väike lohutusabinõu. Nimelt saad sa videot vaadates välja printida mõned lisainimesed, kes aitavad videopildi lõbusamaks muuta.



Your comment here

Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com