Inside the ad agencies (of the year)

Reklaamiagentuurid teevad viimasel ajal palju show-offi näitamaks, kui äge neil töötada on. Läbi massiivse irooniaprisma muidugi. Näiteks Cossette tuupis oma Strategy Agency of The Year video lihtsalt teiste agentuuride bosse täis, üritades tekitada buzzi iseenda ümber. Okei, see on päris naljakas.

Kaugele ei jää muidugi DDB, kes nakatununa NFL Mean Tweets trendist lasi oma töötajatel kaamera ees veidi kriitikas kümmelda. Küll veidi võltsilt, aga siiski.

Asja viib uuele levelile aga Union, kes laseb oma ustavatel töötajatel tänutäheks/tulevikumotivaatorina hetkeks lähedastega kohtuda. Sest nad väärivad seda. Mõneks minutiks.

Ja nüüd on hetk ürituse suurimaks litakaks, literaalsel. Leo Burnett otsustas maailmaga jagada oma tõestatud meetodit  tõstmaks loovikute efektiivsust. Ma mõtleks päris mitu korda enne, kui otsusaks sinna tööle minna. Või oma agentuuri ketiga liita. Vahel on lihtsalt tunne, et what happens in Cannes, shoud stay in Cannes…

Lõpetuseks midagi hoopis teistsugust. Agentuur Smith laseb huvilised oma kontorisse ringi piiluma läbi koera silmade. Täpsemalt, läbi GoPro kaamera, millega jookseb mööda offissit ringi rohkem kui armas kuts nimega Sadie. Laivstriimi Smithis toimuvat (ainult USA-sõbralikel aegadel):

Broadcast live streaming video on Ustream



Your comment here

Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com